Utspilt i Brekken

Postet av Jarle Overvik den 17. Mai 2016

Vikvarvet ble utspilt på Brekken og tapte til slutt 6-0 etter at det sto 4-0 til pause. 1-0 etter ti minutter. Forsvaret helt på bærtur og en brekkenspiller ble satt opp alene midt foran mål. 2 minutter senere. Corner der en brekkenspiller alene 2 m fra mål enkelt får satt ballen i mål. Hjemmelaget gjorde som de ville resten av omgangen. Ble overspilt gang på gang på begge flankene og vi var vel heldige som slapp med 4-0 til pause. Jevnet seg litt ut i andre omgang når hjemmelaget byttet litt på laget. Fikk tre gylne muligheter på overganger i overtall men rotet selv bort alle tre. Et langt skritt tilbake fra forrige kamp, men hjemmelaget har et godt lag på gang og vil nok kjempe i toppen av avdelingen når alt skal summeres opp først i oktober. Joar den eneste som får godkjent denne gang.