Bortetap på Tynset

Postet av Jarle Overvik den 10. Mai 2016

Etter tre timer i buss parkerte vi bussen foran Tynset sitt fine anlegg på Nytrømoen. En time senere prøvde vi å parkere bussen foran eget mål mot et godt og ballsikkert hjemmelag. Satset på overganger og fikk også de. Fikk kampens første store sjanse ved Halvard som kom alene mot keeper, sistnevnte fikk en neve på skuddet og fikk slått til corner. Hjemmelaget med skudd i tverrligger etter halvtimen spilt. De fikk også straffe to minutter før pause. Nok en gang i tverrligger og ned på strek før vi fikk klarert.

0-0 til pause der hjemmelaget hadde ball men der vi forsvarte oss godt..

Første mål etter 10 minutter i andre omgang. Et unødvendig balltap på 20 meter ble kontant satt i nota ved nærmeste stolpe. Tre minutter senere var vi farlig frampå på vår venstre side, men ble nok en gang avverget til corner. Ved halvspilt omgang ble det 2-0. Første målscorer fikk gå uhindret fra vår høyre side, over på motsatt og satte ballen sikkert i mål. Dermed ble det 2-0 seier til hjemmelaget. Fortjent nok.

Ny midtstopperduo i Joar og Bjørnar denne kampen, de var også vårt lags to beste.

Buss 1 og buss 2...