Vinnere av TrønderEnergi cup 2015

Postet av Vikvarvet IL - Håndball den 1. Sep 2015

Etter å ha vunnet pulja vår i innledende runde lørdag, var vi klare for å møte Kristiansund i kvartfinale på søndag. Dette ble en lett match og vi vant 20-8. Deretter skulle vi møte Sjetne i semifinale. Litt spente i forkant av denne kampen, da vi vet at Sjetne er et lag med rutine. Men drekin er godt trent og stakk av med seieren her også; 29-11. Litt mer spenning var det i den andre semifinalen, der Charlottenlund slo ut Stjørdal på "sudden death". Og dermed var finalen klar. Charlottenlund mot Vikvarvet. Dette ble en kamp der vi fikk mer matching enn tidligere kamper i cupen. Med litt fomling i starten klarte vi å skape spenning i hallen. Men når klokka blåste av kampen sto det 16-13 i favør Vikvarvet.
Og etter ei helg med 6 kamper kunne vi tilslutt kalle oss vinnere av årets TrønderEnergi cup.
Dette har vært ei god helg for oss, der vi har fått samspilt laget enda mer, samt øvd på ulike typer forsvar. Vi gleder oss til seriestart som kommer allerede 13.september. Da spiller vi bortekamp mot Skaun.