uavgjort mot Charlottenlund

Postet av Jarle Overvik den 31. Aug 2015

Etter en mager poengfangst så langt skulle man tro jubelen sto i taket etter poenget mot Ch.lund. Det gjorde den ikke...
Begivenhetene kom sånn.
12 min. Arnt Olav får kranglet til seg ballen høyt i banen, pasning til Bjørn Håvard, til Erik som utrolig nok skyter i mål fra 25 meter. 1-0.
32 min. Ch.lund får straffe som INGEN skjønner noe av, bortelaget inkludert. Det er heller ikke første gang vi får straffe imot av dommer Laugen som ingen skjønner noe av, siste gang mot Tempo.1-1
41 min. Rødt kort til bortelagets keeper etter et basketak med vår hjemvendte sønn fra nord.(Lars Gøran)
43 min. Scoring Ch.lund. Stuss på første stolpe etter corner. Kjente saker. 1-2

Pause.

La om til 3 bak etter kvarteret spilt i andre etter at vi ikke kom til de helt store sjansene.
80min. Vi får straffe etter nedriving i feltet. Tommy setter den i mål 2-2.
85 min. Tommy på høyresiden med innlegg som Martin forlenger på bakerste stolpe. Lars Gøran finter vekk keeper og setter ballen sikkert i mål.
93 min. Vi har ballen nesten ved dødlinja på deres banehalvdel og har bare å holde i ballen de siste sekundene. Blir innlegg som keeper plukker lett. Ut til en midtbanespiller, lang ball opp, Arild og keeper i duell med en lang bykis. Ballen stusses i mål i tomt bur. Det var det siste som skjedde. Tor med hammeren ,( sammen med en del andre), var ikke fornøyd med avslutningen på kampen og sendte sin vrede over Vikvarvet etter dette. Derfor var det heller ingen stor stemning i garderoben over det ene poenget. Framgang siden forrige kamp men dette burde vi tatt.

Arild vår beste nok en gang. Foto. Torgeir Hofsmo.Selbyggen