To nye tap

Postet av Jarle Overvik den 25. Mai 2015

Vikvarvet med to nye tap. Først mot Charlottenlund 2 som endte med tap 5-2. Her tok vi ledelsen ved Arild før hjemmelaget utliknet like før pause på straffe. Andre omgang endte med fire nye baklengs før Åge puttet på for oss.

I kampen mot Sjetne begynte vi friskt med høyt press noe som ga flere muligheter. Martin med stor mulighet fra skrått hold etter 7 minutter med to gule ledige foran kassa. Etter 15 minutter tar vi ledelsen. John med frispark inn i feltet som Åge er sist på.Vi burde gått opp i 2-0 etter 21 minutter. Lars Gøran blir spilt helt fri igjennom med 10 m til nærmeste forsvarer men venter bort muligheten som ender i ingenting. Hjemmelaget utlikner til 1-1 etter halvtimen på corner. 1-1 til pause etter en god omgang av oss.
I andre omgang blåste det opp og vi fikk skikkelig motvind bokstavlig talt. Holdt hjemmelaget på avstand til 67 min. En forsvarer avklarerer fra egen halvdel og ballen spretter over keeper og i mål til 2-1. Deretter forsvant litt av piffen i de i gult. Nytt hjemmemål på kontring minuttet senere til 3-1. Deretter ble vi kontret i senk og Sjetne scoret tre til i 75. 87 og 90 minutt. Godkjent i en og en halv omgang ,deretter gikk vi mer eller mindre i oppløsning.

Åge og Arild målscorere mot Charlottenlund 2 og Sjetne