Endringslogg - Uke 16

Postet av Testklubb IR den 20. Apr 2015

I dag introduserer vi endringslogg her på Idretten Online. Denne vil skrives ukentlig, og ta for seg litt om hva som er fikset, endret og nytt på hjemmesideløsningen.

• Når du nå legger til ny side kan du nå krysse av om du vil legge til siden i hovedmenyen med en gang. Velger du å ikke legge siden til hovedmeny med en gang kan legge den til senere under organiser meny fra skiftenøkkel ikonet.
  • Filarkiv har nå fått støtte for filformatene .EPS, .AI for logoer og illustrasjoner. I tillegg har vi lagt inn støtte for .OCD for OCAD kartografi.
  • En feil hvor arrangementet ikke ble fjernet fra nyhetssiden/magasinet når arrangementet ble slettet er nå rettet opp i.
  • Ny blogg post på veggen til profilene viser nå hele innlegget i stedet for avkortet 700 tegn som det var tidligere).
  • YouTube widget har blitt skrevet om slik at den nå fungerer i eldre nettlesere samt mobil.
  • En golfklubb sendte inn ønske om flere bildebakgrunner, så vi laget 7 nye bakgrunner til golfklubbene. Disse finner du her. Finner du ingen bakgrunner som passer din klubb? Ta kontakt med dine ønsker på support@idrettenonline.no.
  • Idretten Online tilbyr nå en tjeneste hvor vi tar for oss vektorisering av logoen din slik at den kan brukes både på skjerm og i høyoppløselige print formater. Når dette er gjort gjør vi den tilgjengelig for nedlasting på siden din. Mer om denne tjenesten kan du lese her.
  • Finpusset utseendet til diverse widgets som er i bruk på lagsider.
  • Det er lagt inn en tynn lysegrå strek rundt bilde på nyhet widgets slik at bilder som er hvite i kantene ikke går i ett med bakgrunnen.